יום שני, 28 בינואר 2019

שיתופי פעולה

שלום חברים,

מה אתם אומרים על שיתופי פעולה בין מותגים, יכול להצליח?

הנה דוגמא יפה לחברה שהייתי בטוח שלא נראה יותר בנוף והוכחה לזה ששיתוף פעולה עם חברות צעירות המבינות את רצון הקהל הצעיר יכול לספק את הסחורה.

זוכרים את חברת FILA, פעם בשנות ה 90 למי לא היה נעליים שלהם וחליפות פוטר מעודרות עם סמל החברה, כולם הסתובבו עם המותג עד שפתאום נעלם ובקושי ראינו אותו על המדפים.

בשנתיים האחרונות יצרה FILA שיתוף פעולה עם חברות כמו אורבן אאוטפיטרס שיצר קולקציה שמדברת לדור הצעיר, דוגמניות וזמרות כמו ריהאנה התלבשו בקולקציה החדשה של המותג ועוד מגוון שיתופי פעולה עם כוכבי היפ הופ מיתגו מחדש את FILA ומחזור המכירות שילש את עצמו.

קאמבק של מיליארדים

מסר חשוב מהסיפור הזה הוא שחשוב לזכור לא לוותר ותמיד לנסות שוב עד שמצליחים גם שהכל נראה אבוד ואין סיכוי לשינוי, תפתחו את הראש תנסו להתחבר למישהו מצליח ורענן שמכיר את השוק החדש וביחד תוכלו להצליח להחזיר את העסק לחיים חדשים 


2 תגובות:

  1. חברות הענק כל הזמן נכנסות לשיתופי פעולה עם חברות אחרות בשביל לצמוח.
    לצערנו שיתופי הפעולה הללו לא תמיד מצליחים.
    החברה שאני עובד בה למשל נכנסה לשיתוף פעולה עם חברה אחרת במטרה לספק מוצר לרוסים.
    אחרי כשנתיים של ניסיונות החברה השנייה כבר נסגרה והחברה שאני עובד בה המצב לא מזהיר במיוחד...

    זה הימור כמו כל הימור אחר שלפעמים מצליח ולפעמים לא.
    השאלה המתבקשת היא: עם מי אתה מתכנן לבצע שיתוף פעולה?

    השבמחק
  2. אין כרגע שיתופי פעולה הנראים לעין :-)

    השבמחק